ההסתה נגד החרדים, ופסקת ההתגברות | מני גירא שוורץ

    אייל ראובן No Comments on ההסתה נגד החרדים, ופסקת ההתגברות | מני גירא שוורץ

    יועץ התקשורת, ומגיש "קול חי מיוזיק" מני גירא שוורץ לרב נחמיה רוטנברג ב"דיבור יהודי": "תמיד ימצאו מה לעשות כדי להוציא נגדנו כותרות שליליות, אבל לדעתי אין שום עניין להתגרות בהם, זה ממש מיותר" | האזינו לשיחה

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב נחמיה רוטנברג שוחח בתכנית "דיבור יהודי" עם יועץ התקשורת ומגיש "קול חי מיוזיק" מני גירא שוורץ, על המתחים בין הציבור החרדי לחילוני בארץ, ועל הצורך בהסברה חרדית.

    שוורץ פתח את השיחה בהתייחסות לפסקת ההתגברות: "זה קריטי עבור הציבור החרדי כי אנחנו מתגלגלים עשרות שנים עם חוק הגיוס. זה יפתור את הסיפור הזה לתמיד. זה חשוב לכל יהודי חרדי. פסקת ההתגברות יכולה גם לפתור עוד דברים, זה רק תלוי באיזה מתכונת היא תעבור".

    על ההסתה נגד הציבור החרדי אמר: "השנאה לתלמידי חכמים הייתה ותמיד תישאר, היא תיפסק כאשר כולם יהיו תלמידי חכמים. רק יצאו דיבורים על ההפרדה באירועים חרדיים ראש הממשלה היוצא, יצא בעצמו בהסתה עם נתונים שיקריים ומסולפים כאילו מישהו רוצה לחוקק הפרדה באירועים חילוניים".

    "זה לא משנה מה שנעשה הם ימצאו מה לעשות כדי להוציא נגדנו כותרות שליליות, אבל לדעתי אין שום עניין להתגרות בהם, זה ממש מיותר" הוסיף שוורץ.

    האם הגיע זמן למרכז הסברה חרדי? והאם יש היתכנות למפלגה חרדית שתאחד את כל הציבור תחת מטרייה אחת? האזינו לשיחה המלאה:

     



    0 תגובות